Påsk och våfflor

Go kväll!

Idag känns det som jag fått lite gjort här hemma. Har tvättat en massa, målat bakom de nya elementen uppe och påskpyntat lite med barnen ute efter att vi hämtat Oliver från förskolan. Vi var förbi affären direkt efter vi hade hämtat Oliver och såg då påskliljor och ris. Spontan bestämde oss för lite ute-mys-stund. :) Efter vi hade varit ute i nästan två timmar så började Robin tröttna så då gick vi in och strax efter kom Mattias hem. Vi började grädda våfflor - Våffeldagen till ära! Efter maten tog Mattias med sig Robin till Fjärran Höjder badet och jag och Oliver hamnade i soffan efter att vi städat undan efter oss. Oliver ska strax gå in och duscha och sen sova. Han är super trött så jag måste skynda lite med blogginlägget. :)

Bilder:


Robin efter sovstunden i vagnen


Han gillar majskrokar ♥


Mitt vårtecken! Ser ni de röda knopparna? Verkar som det blir blommning i år igen. :)


Påskliljorna på plats


Oliver ♥


Vårat påskris som får stå ute! Som ni ser så hade Robin tröttnat här... :) ♥


Påsk pyntat på Savgatan... Ja jag vet att jag inte borde överdriva. ;) haha


Oliver för två minuter sen.

Nej nu är klockan sju och det är dags att påbörja nattningen.

Bye bye!



Kommentarer
Postat av: Sara

fint de blev med nya utseendet på bloggen

2010-03-25 @ 19:02:24
URL: http://saraochleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0