Promenad

Hejsan!

Imorse tog jag fram mina skor som jag hade förra året och gjorde mig iordning för morgon promenaden. Mattias hjälpte mig igår med att lägga in ny musik på mp3 spelaren. Vi köpte melodifestival skivan innan vi åkte till Idre så det är den som nu rullar i min mp3. Vi tittade bara på finalen i år men har hört väldigt många säga att det var de sämsta bidragen någonsin. Jag är beredd på att protestera. Tycker att väldigt många är skitbra! :) Det är hyfsat varmt ute nu också, saknar lite sol bara så är det perfa.

Dammsög när jag kom hem och sen dator med allt vad det innebär. Idag ska jag och barnen besöka hälsomässan i konserthuset. :)

Bilder:


Snön är verkligen på väg bort nu...


Mina prommis skor. Behöver slängas och införskaffas nya tror ja va...


Mina följeslagare. :)

Hade kameran med mig idag så då måste jag ju bjuda på lite bilder. :) Ska snabba mig att rensa ur min garderob nu innan lunch. Men först ska jag anmäla mig till högskolan...

Bye!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vad synd att jag jobbar eftermiddag idag, jag är oxå sugen på att gå på hälsomässan!! Vi får träffas och ta en promis snart!!

Puss på dig

2010-03-26 @ 11:12:40
URL: http://pollenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0