Tillängnat alla som vill att jag ska uppdatera ;)

Hej!

Nu var det länge sen jag skrev. :) Har ju såklart hänt mycket men med risk för en hel uppsats så förkortar jag det hela drastiskt. Jag har:

* Umgåtts med nära och kära. ♥
* Shoppat!
* Varit på lite utflykter.
* Skött alla vardagliga sysslor.
mm

Visar lite bilder eftersom jag tycker det är roligare.


Paulina, Anna och jag var på Brända Bocken. (Stormväder ute)


Jag och kusin Elisabeth på Läkerol Arena. Fick ju i julklapp av mamma och pappa att gå och se Buddy Holly showen med mat, dryck och allt som kunde tänkas ingå. Mattias var som några vet dålig och kunde inte följa med så då ställde kära Lotta upp som min dejt. :) Mamma, pappa, Anna och Linda var också med. Kvällen var grym! Tack. ♥


Mysungarna mina äter majskrokar och tittar på barntv. ♥


Oliver överraskar mig med att knäppa kort på sig själv och lillebror. Gulligt ♥


Robin gillar majskrokar. Här hemma i soffan. :)


Robin har fått börja äta själv lite grann. Här gröt och det var.... kladdigt! :)


Oliver i Alfons Kajutan på Eckerölinjen.


Robin i Alfons Kajutan på Eckerölinjen.


Ytterligare ett kort som Oliver knäppt på lillebror.


Masurloppet på Olivers förskola! Oliver fick ha sin slalomutrustning eftersom han inte har några längdskidor. Men det gick jättebra och var skoj!

Har ju säkert missat en hel del. Men nu kör jag från idag och lämnar det som varit. :) Fråga om ni vill veta nått. Solen har ju hittat hit och energin och brist på D-vitamin letar sig till sakta tillbaka. Härligt! :)

Ha en bra och trevlig helg nu!

Pussokram!

Min kära kusin fick en dotter igår den 12 mars 2010!!! En liten flicka som vägde 3060gr och mätte 48cm. Ursöt och välkommen! ♥ Grattis mamma Pernilla och pappa Tommy! :)






Kommentarer
Postat av: Hilda

Välkommen tillbaka =)

2010-03-14 @ 20:11:32
URL: http://hildapw.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby

Tack Hilda! :)

2010-03-15 @ 09:53:33
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0