Trasig mobil

Hej!

Idre är underbart! :) Imorse åkte jag och Oliver lite slalom. Jag släppte honom själv i blåbärsslingan (grön backe = mycket lätt) och han klarade det galant! Han var ju såklart i sele men helt ospänd. Litar inte helt fullt ut på att han klarar det ännu och vill inte gärna hämta ett gråtande barn som kraschat in i ett träd. ;) Vi hade jätteroligt tillsammans och så har hela dagen fortsatt. ♥

Något tråkigt har dock hänt med min mobil. :( Igår kväll så knäcktes luckan av. Jag har alltså nu ingen mobil och kommer inte ha det förrän vi kommer hem från Idre. Så om ni vill mig något så går det att ringa Mattias mobil. 

Nu ska vi ha en mysig tv kväll med kanal 5 och lite glass. Igår skalade vi räkor och åt till kvällsmyset. :)

Go Kväll!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Va duktig han är Oliver, han är nog våran nästa guldmedaljör i storslalom...=)

Tråkigt med mobilen, men det kanske är bra, då kan du njuta av semestern utan att bli störd. Hörs när du kommer hem, hälsa alla. Puss & Kram

2010-03-17 @ 07:41:55
URL: http://rossanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0