Vår dag

Idag åkte vi som tidigare nämnt till hälsomässan i konserthuset. Den var inte mycket att hurra över tyvärr... När den varit på rådhustorget förrut så har det varit mycket bättre. Jag och barnen var det som skulle dit och jag ville promenera. När vi börjar närma oss Dahlbomsbil så kommer jag på att jag inte gick på toa innan vi gick hemifrån. (som ett litet barn så måste även jag gå) Blir akut behov av att tömma blåsan så då ringer jag till min räddare i nöden - Mamma! Hon åker och hämtar bilnyckel av mig och sen tillbaka hem till oss och byter till våran bil (barnstolar) och sen åter för att hämta oss. :) Då tog vi bilen resten av dagen och mamma sällskapade med oss. Hämtade kläder på hälsomässan dock. Jag hade beställt fråm Lingon & Blåbär och de hade ett stånd där. Det var kul iaf!


Mina fina barn när vi börjar gå mot stan. ♥


Lingon & Blåbär. Grön & naturvit halvpolo till Robin. Matchande kortärmad body, byxa och mössa till Robin. Å sen impulsköpte jag på plats en solhatt till Robin.

Efter vårat mäss besök så gick vi till Waynes för lite sallads middag. Sen lite shopping på det:


Nya skor till Oliver och mig.


Två par linnen till moi.

Lugnt har det varit här hemma på kvällen. Ishockey på TV och Brynäs är nu utslagna från slutspelet. :( Synd men jag gråter inte blod.

Imorgon ska kusinbarnen Samuel och Simon sova över medan mamma och pappa deras flyttar. Ska nog gå och lägga mig nu för de skulle komma kring 9:30 och jag vill vara pigg med fyra barn i hemmet. Det ska bli roligt och Oliver håller på längta ihjäl sig. :)

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0