Onsdag

Hej hopp i lingonskogen!

Igår var jag och Robin på öppnis med Rosanna, Edvin, kusin Pernilla och lilla Julia. Det var som vanligt trevligt! :)


Grabbarna drog omkring på varandra. :)


Söta lilla Julia tog en liten power nap. :)

Sen åkte jag och Robin upp till Gunder Hääg stadion för att hämta Olivers lapp och t-shirt till minimaxruset som är på lördag. Han ska springa 1km och är verkligen taggad! Syster hade hämtat Oliver från förskolan i pappas cadillac och åkt hem till mamma där vi satte upp studsmattan.




T-shirten ville han ha på sig direkt. :)

Senare på kvällen så kom Billy och Anna förbi på spontanbesök. Det dracks lite kaffe och börjades planera på en USA semester nästa sommar!! :) Å så tittade vi på desperata. Väldigt kul var det att de kom förbi iaf!

Nu sitter jag i värmen och bloggar medan Robin leker ute för fulla muggar. Systra ystra kom förbi så nu ska jag bjuda på lite kaffe.


Mammas lilla hjärta leker.


Mina hjärtan morgon myser på Scandic.


Robin och Oliver åkte en karusell tillsammans på Gröna Lund.

Näe nu får det räcka! Ha en fin solig dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Nu a det faktist en vecka sen igen!!! =)

2010-05-19 @ 20:33:43
URL: http://rossanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0