24 Oktober

God morgon härliga söndag!!

Idag gick vi upp 5:45 och det kändes faktiskt rätt tungt. Var trött efter en otroligt bra dag igår med shopping och bio i gott sällskap! :) På kvällen kom svärfar förbi en snabbis och spelade Ticket To Ride med oss. Sen märkte jag upp det nya som jag köpte och efter det delade jag och Mattias på en flaska Rosé vin. Eller jag drack nog ett glas och Mattias resten. ;) hehehe men jag var inte så sugen och trött.

Idag ska vi hem till svärmor och gratta henne på födelsedagen. Ikväll kommer även John hit för några nätters övernattning. Lite här och var emellan ska jag försöka få in lite plugg med.

Sitter och lyssnar på Eminem och Rihannas grymma låt! Jag älskar det här!




Vet ni om att jag och Mattias lyssnade supermycket på Eminem när vi träffades? :) Blir liksom lite nostalgikänsla över det hela när man hör honom. ♥

Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att ni får spela lite ticket to ride ;)

Här i Ungern har vi det superbra, fina, lugna dagar!



Har shoppat liten present till grabbarna på en marknad idag, Oliver ska få en alldeles egen Buddha, han som varit avis på våran så länge ;)



Ses när vi kommer hem. Bra att du uppdaterar bloggen :) Puss o kram

2010-10-24 @ 19:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0