A

Goddagens!

Trodde inte mina ögon när jag loggade in på Blackboard idag och såg att jag fått ett A på sista uppgiften!!! Det bör betyda att jag även kommer att få det i kursbetyg. Jag blev skitglad och tjoade och tjimmade här hemma. Sen har Zandra varit här idag och vi har pluggat lite tillsammans. Var väldigt roligt! Tack gumman. ♥

Nu ska det lagas spagetthi och köttfärssås sen är det Lingon & Blåbärsparty här hemma. :) Barnen ville följa med mamma en sväng hem tidigare när hon var här, så där är dem nu.

Å hörrni - jag fick ett A!!! (är så glad)

Kramar 


Kommentarer
Postat av: Zandra

GRATTIS!!!!! Du är SÅÅ värd det =) Puss

2010-10-27 @ 20:51:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0