Diverse

Nu är kurs 1 avklarad! :) Eller ja, jag har två uppgifter inlämnade som väntas på bedömning. Idag drog kurs 2 igång - Fysiologi och Anatomi. Jag har studerat kurslitteraturen och har ett humm om vad som väntar framöver. Det känns bra och riktigt roligt!

I torsdags åkte jag, Mattias, Oliver och Robin till Idre. Vi skulle träffa en mäklare på fredagen kl. 9:30. Vi tittade på två fjällstugor och har bestämt oss för en. :) Men mycket ska ju klaffa såsom rätt pris, bra avtal mm. Vi tänker hyra ut den till viss del och därför måste vi ha ett bra avtal med den som ansvarar för nyckelutlämning mm. Vi har räknat budget:ar hela helgen känns det som, vårt mål är att själva kunna nyttja stugan gratis och att hyrintäkter ska täcka kostnader. Å vet ni vad? Det var lite lite snö i Idre! Å som vi längtar till vintern med skidåkning nu!! :)

I lördags hade Oliver sin käre vän Hugo på besök. :) Grabbarna hade jättekul och är så bra tillsammans.

Igår var Anna W. Hilda, Rosanna och Molly♥ förbi på spelkväll. Oliver var sååå lycklig över att han fick hålla och mysa med Molly. Trevligt som vanligt i sällskapet. Carro kom förbi en sväng med. :)



Näe nu ska jag mysa med mina ögonstenar! ♥

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0