Fredag

Hej hopp!

Imorse gick jag och Robin ut och krattade en massa löv. Mattias och Oliver tittade på en film inne och hade lite kvalitétstid tillsammans. ♥ När jag var "klar" (för det lär ju behövas kratta igen om några dagar) så gick vi in och lagade lite lunch. Mattias hade redan åkt till kontoret då. Nu sover Robin ute i vagnen och Oliver och jag tar det bara lungt.

Är riktigt nervös över att få första kursbetyget nu också. På måndag den 18/10 ska vi få det. Kursen bestod av obligitariska seminarium och tre examinerande skriftliga redovisningar. Det var två gruppredovisningar som man kunde få G respektive VG på som högsta betyg. Min bästa grupp fick G och VG! :) Sen var det ju sista redovisningen som var individuell, den bedöms med betygen A,B,C,D,E. Det är godkända nivåer med A som högst och E som lägst. F och Fx är icke godkända nivåer. Jag är riktigt nervös och tittar på blackboard varje dag ifall de lagt ut betyget på uppgiften.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Tror att det blir en lugn hemmakväll med något inslag av mys. :)

Trevlig helg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0