Nu var dagen här

Hejsan!

Följande kommer handla mycket om Robin. ♥

Imorse vaknade jag och Mattias av att en mycket glad och sprudlande Robin kommer gåendes in i vårat sovrum! Det betyder med andra ord att han numera tar sig själv ur spjälsängen. Robin är nu 18,5 mån och Oliver var 2år 3 veckor när han gjorde samma sak. Nog för att båda skulle "klarat" det tidigare men inte riktigt vågat. Hade hoppats på lite längre tid... Nu kan han ju vakna och hitta på små sattyg utan att man själv vaknar. Innan har han ju ropat på mig från sitt rum. :) Funderar på om vi ska köpa en ny säng åt honom? Avvaktar nog lite och ser, kanske att han inte klättrar ur imorgon? ( jaja vet- önsketänkande) ;)

*Robin hämtar ofta ny blöja om han bajsat, eller tar med mig in på toaletten och lägger sig ner så jag kan byta.
*Han vill gärna sitta på toaletten och kissa!
*Han ställer alltid upp skorna på skohyllan och går aldrig ut innan mössan sitter på huvudet. 
*Han älskar att hjälpa mig med tvättmaskinen, lägga i ny, flytta över till torktumlaren och hänga på tork. Han får alltid trycka på starta knappen.
*Städar gör han flera ggr/dag. Tar mopp och sop och snurrar runt. Tar jag fram dammsugaren är lyckan gjord för dagen. :)
*Åka rutschkana är superkul!
*Flinar så fort en kamera kommer nära. :)

med mycket mera!

Förstå hur mycket han lärt sig och snappat upp på bara så kort tid... 18,5 mån. 

Mina underbara barn är verkligen meningen med livet. Allt de gör smått eller stort är det häftigaste som finns. Den lyckan och kärlek som jag får av dem går inte att beskriva- det blir för stort!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vill alltid leva det liv jag lever nu! :)

Enjoy the day dear friends!

Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad fint skrivet gumman och jag kan inget annat än att hålla med FULLSTÄNDIGT!! Är så tacksam för att jag får följa Lia i hennes livsresa <3<3<3



Idag sa Lia att hon saknar Oliver och vill träffa honom så det är väl dags snart?!! Puss och Kram =)

2010-10-12 @ 20:59:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0