Pumpa

Igår gröpte jag, Oliver och Robin ur en pumpa. Förra året var vi för sent ute och efter att ha letat på flera affärer så insåg vi att det inte skulle bli nån pumpa då. :( Men i år var vi i tid så nu har vi en! :) Pojkarna tyckte att det var roligt och Oliver var särskilt stolt och bad mig knäppa kort när vi provtände den.


Ser ni det blåa ljuset och den svarta lycktan? Oliver tyckte att det skulle
vara med som sidodekoration. Mammas ♥


Mina älsklingar. ♥♥♥

Fick ett brev hem idag från skolan också om den senaste uppgiften.



Såna brev är roliga att få och det känns riktigt bra. :) Igår så kom kursbetyget ut på Blackboard och det blev också ett A. :D

Idag har jag tentapluggat en stund i skolan. Pojkarna var dock tvungna att följa med en stund och då blev det inte mycket gjort. ;)

Ikväll ska jag och Carro gå på bio och se - The social network! Fika först så det ska bli en rolig kväll. :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0