Vecka emellan

Hej hopp!

Det går ungefär en vecka emellan mina inlägg. Det är mycket i skolan och jag försöker att bara plugga i veckorna samtidigt som man ska få familjelivet att fungera. Jag tycker än så länge att det funkar bra! :) Pluggar gärna mycket i veckorna så helgen kan vara LEDIG och 100% familjetid. Nu har vi två veckor "ledigt" innan första tentan. Måste försöka sluta se det som ledig tid... Känner mig ganska lugn just nu över tentan, men det ska nog hinna ändras. ;)

Veckan som var har inte varit så enkel. Robin har varit lite krasslig så jag fick hämta honom från förskolan. Jag och Mattias har delat på VAB:en. När jag har varit tvungen att gå till skolan så har Mattias varit hemma. För honom är det mentalt jobbigt att lämna saker som skulle gjorts på kontoret, å konstigt vore väl om han inte brydde sig mer än en anställd då det är hans företag! MEN Mattias barn är också det viktigaste för honom och går alltid först! Inget krångligt eller uppoffrande med det. Just nu är han ensam på kontoret också men de har anställt en ny som kommer på måndag. En kille med barn i Robins ålder och jag hoppas verkligen att det blir bra nu!

Senare idag ska vi införskaffa nya vinterskor, mössor, vantar, fleecedress mm.

Nu ska jag plugga lite!

ps: jag har inte fått mitt betyg i kurs 1 än, lite störande... :ds

Kram kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0