En vecka

Hejsan!

Tänkte skriva lite om veckan som var. Mattias åkte ju till Malta med grabbarna i tisdags och i samma veva blev Robin sjuk! Första gången sen han började på förskolan. Feber, snorig och ögoninflammation. Oh yes... Jag är fortfarande lite snuvig och småont i halsen sen veckan innan ändå. Var tvungen att vara i skolan förra veckan ganska mycket men hade bästa hjälpen av mamma och syster yster! ♥ Vad gjorde vi utan er? Allt med skolan har gått bra iaf och nu sitter jag med sista examinationsuppgiften som ska vara inne på måndag kl. 16 och jag känner mig trots allt fortfarande i fas. ;) Igår satt jag och syrran hemma hos mamma och pluggade en sväng. Alla tre plugga fast med olika saker.

Det har varit val också. Det är belyst överallt känns det som och jag har sagt mitt. Har inget behov att skriva mer om det här.

Var och gjorde ögonundersökning förra veckan också om jag skulle kunna operera mina ögon. Men ett öga spökar för mig så det blev ett nej, tyvärr! Det var också dags för cellprov igen... svar om 8 veckor. Väldigt långt?

Känner att jag hattar fram och tillbaka lite men det får ni ta om ni orkar läsa. :)

Mattias kusin Erik och hans Linda fick en son också. Väldigt stort Grattis! :) Alltid så berörande med nytillkomna underverk.

Vi grattade Othilia som fyllde 2 år! :)

Var på bio i söndags med Oliver, Anna och Linda. Vi såg förhandsvisningen av Dumma mej och det är ju en fröjd att bara sitta och titta på Oliver när han skrattar. Den var i 3D och jag trodde aldrig Oliver skulle orka sitta med glasögonen men det gick kanon. :)

I lördags sov pojkarna hos Anna och Linda. Jag och Carro hade tjejkväll när grabbarna nu var borta. Det var skit trevligt! :)



I måndags var det BVC besök för Robin. 18 mån kontroll + vaccinering. Gick bra! Han växer så det knakar och fick mycket beröm för hur fint han följer kurvan. :) 84,5 cm lång, 13810gr och 50cm i huvudomfång. Mammas lilla kille börjar bli stor.

Efter skulle Oliver till tandläkaren. Gick också bra! Fina, rena och hela tänder. Sexårs hörntänderna börjar komma på honom och snart får han väl gluggar också. ;) Han fick också beröm för att han var så duktig och hade ett fint bett. :)

Senare samma dag var vi på utvecklingssamtal på förskolan. Mycket i måndags. Det går bra för båda pojkarna. Inte mycket att säga om Robin. Han har ju nyss börjat. Men han är jämt glad, sysselsätter sig utan problem och är trygg. Oliver är väldigt artig, snäll, omtänksam, älskar att rita, bygga, grymt bordsskick och populär. Det är en befrielse att höra att barnen funkar bra och är omtyckta. Värmer mitt modershjärta att andra ser det jag jämt gör. ♥

Var på bio med syrran på kvällen. Förhandsvisningen av Lyckan, kärleken och meningen med livet. Den var okej men skulle gärna kunnat se den hemma. Mys med syster var det bästa!

Nu kom syrran förbi på kaffe så jag slår igen datorn!

Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: wirén

Snygghönor du och carro =)

2010-11-04 @ 00:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0