I skolan

Hejsan!

Sitter nu i skolan och har lunchrast. Hade en jätterolig/intressant föreläsning imorse om Individen och gruppen. Vi har snart en andra föreläsning som jag hoppas är lika bra. Efter skolan som slutar 16 så ska jag träffa min "lillgrupp" och skriva ett utkast till ett arbete vi ska göra. En tjej saknas dock så jag hoppas att hon kommer sen. Det verkar vara en reko tjej så det tror jag.

Fy vad mycket folk det är i "egen mat" matsalen här på högskolan förresten!! Väntade bra länge innan det ens gick att värma och då var vi tidiga. Men man brukar ju anpassa sig fort om man vet hur läget är.

Kommer nog komma hem rätt sent idag, men jag hoppas att jag hinner hem till Oliver och Robin ska sova så jag får pussa och krama dem lite mera idag.

Näe nu börjar jag om 20 min och ska förbereda mig lite!

Kram!

(blir det bebis idag Rosanna?) ;)

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Kan ju alltid hoppas, men det känns inte så. Den här skitungen verkar trivas inne i magen. Hoppas jag slipper gå över bara.

2010-09-07 @ 15:22:23
URL: http://rossanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0