Liten update

En fullspäckad helg har det varit.

Lördagen började med att jag och Oliver åkte ut till Valbo för att köpa hundmat. Sedan var det dop för söta lilla Agnes. Hon var jätteduktig hela tiden. Efter det åkte vi hem till Anna och Linda för att gratta Linda som fyllde 25år!! Vi tittade också på massa kort ifrån bröllopet och jisses vilken bra fotograf det var. Massa fina kort och de var själva supernöjda vilket jag tycker att de ska vara med all rätt! :) På kvällen var det kräftskiva hemma hos Zandra och Matz som slutade med utgång. Jag hade väldigt väldigt roligt och tackar så mycket! Idag har jag verkligen segat här hemma. Tvättat lite, städat lite och märkt klart barnens kläder - superskönt! Så jag fick lite gjort iaf.

Veckan som kommer nu innebär skola mån-tors väldigt långa dagar. Mattias kommer att få hämta barnen alla dagar från förskolan med undantag för imorgon då mormor kommer och hämtar dem.

Ska titta på Blackboard nu innan jag ska gå och sova. Det är skolans sida där jag kan kolla i princip allt som jag behöver veta.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0