Skola och serier

Hejsan!

Sitter i skolan just nu, vi har "håltimme" tills kl 15. Det känns bra med skolan fortfarande, en del bitar börjar falla på plats och det känns skönt. Idag kommer vi sluta 16:45 och det känns tungt att knappt träffa barnen idag men de tjänar ju också nått på att jag får en utbildning... positivt tänkande... kan glädja mig med att Mattias hämtar de kl 15 iaf. :)

Ska försöka sätta mig och läsa lite till ett seminarium som vi har på måndag. Har en timme tillgodo nu så det är ju bara att passa på.

Igår var det lite seriepremiärer på kanal5 också.

Arga snickarn - Var som vanligt väldigt bra! Gillar det programmet.
Skånefruar - Oj så pinsamt det var! Verkligen Hollywood wannabies. De hade ju inte ens stil... enligt mig iaf.
Kungarna på Tylösand - Jag hade helt missuppfattat programmet och fick en smärre chock när jag insåg vad det handlade om!! Satt med fingrarna framför ögonen flera ggr för det var så skämmigt och äckligt. Men sånt program man inte kan låta bli att titta på även fast man inte gillar det.

Näe nu till viktigare saker... läsa bok...

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0