Torsdag kväll

Hej hopp!

Var riktigt dålig igår men vaknade upp idag och hade bara "lite" ont i halsen. Det kändes ganska skönt måste jag säga! Var i skolan idag och skickade in vår första examinations uppgift. Den skulle egentligen vara inne imorgon kl.16 så det kändes bra att vara klar i god tid. Förresten så vill jag varna för mycket "skolpluggs" berättande i framtiden. Känns som att det blir mycket prat om det men jag gör inte mycket annat just nu.

Har rakat och putsat hundarna fina idag! :) Det var behövligt kan jag säga. Men det tog mer än två veckor innan jag fick tillbaka mina skär och saxar som varit iväg på slipning. Nu på kvällen så var jag och hundarna på promenad med Zandra i Hemlingby. Det var trevligt och skönt!

Sitter och lyssnar lite halvt på politiker debatten just nu. Tror faktiskt att jag ska stänga datorn nu och lyssna lite mer aktivt!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0