Livet just nu

Hej hopp i regnrusket!

Så nu har jag varit lite lat gällande bloggandet igen...hahaha ganska lat gällande allt faktiskt! Men det är så härligt med sommarlov. :)

Sista examinationsuppgiften som jag lämnade in fick jag ett VG på och det var så skönt!!! Trodde faktiskt att jag skulle få göra om den...

Vi har tittat på en hel del sommarstugor nu och det verkar faktiskt som att vi kommer slå slag i saken och äntligen köpa en!

Stugan

Sen så verkar det som att vi hittat en hantverkare äntligen också! Det ser ut som att vi på Savgatan 17 får en ny fin altan under vecka 28 som vi kan bjuda hem nära och kära för grillning på. ;)

Livet ler ibland fast regnet öser ner....

Kram!

ps: x-tra mycket kram till kusin Sussi som fyller år idag ♥ :ds 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Fina fina Sara :) Massa Kramar tillbaka <3

2011-07-09 @ 00:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0