Onsdag

God Morgon!

I måndags hade jag mina två sista seminarier för detta läsår!! :) Är godkänd i allt hittills. Har en uppgift kvar som ska lämnas in den 8 juni. Idag kommer Carro i klassen hit och vi ska jobba med sista uppgiften, den är individuell men det är så mycket roligare att sitta med någon och plugga.

Spelade korpmatch i måndags med. Vi hade ingen avbytare så resultat behöver inte ens nämnas...

Igår tisdag så var Rosanna, Molly och syrran här och hängde en stund med mig. Vi fikade och snackade så det var trevligt!! :) Sen hämtade jag barnen och vi var ute hela eftermiddagen och dona i trädgården. Planterade om solrosor bland annat. Barnen ställde rutschkanan i vattenspridare och åkte i den. :) De behövde duscha efter det och sen sovdags. Mattias nattade Robin och jag gick ut igen och spenderade kvällen med gräsklipparen. :)

Idag är det inte alls lika skönt som igår plus att det regnar lite till och från. Postivt är att det är finfint pluggväder.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0