Diverse

Idag blåser det fruktansvärt mycket utomhus! Men annars så är det fint. :)

Har idag varit iväg med Oliver till Vikingaskolan. Vi har varit på två träffar innan och nu blev det tredje. Även förskolan har varit dit med alla barn som ska börja där. Tycker att skolan och förskolan skött det väldigt bra. Oliver hittar någorlunda där redan och det märks att han och de andra barnen i hans klass känner sig trygga inför det nya som väntar dem. Förstår inte att mitt lilla barn blivit en stor kille!! Efter det kom Rosanna förbi och luncha med mig. :)

Idag är det förskolans dag och det kommer att firas med vårfest på grabbarnas förskola. Det är lika mysigt varje år då barnen sjunger för oss och sen picknick på det. :) Ikväll blir det fotbollsträning...

Igår kväll var syster yster barnvakt åt Oliver och Robin. Jag följde med och tittade på Mattias korp match i fotboll som de vann med  2-1. Efter det så bio dejtade vi och såg Fast & Furios 5. Den var bra! :)

Klippte gräsmattan igår för första gången i år också... jiipiiee... nja tveksamt till om det är så kul, men fint blire iaf!

Nu ska jag återgå till skolarbete.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att du börjat blogga igen :)



På lördag ska jag o Anna på biodate, då har vi varit gifta i hela 9 månader.. ;)

Kram!

2011-05-19 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0