Erik Saade

Hejsan!

Vilken supertrevlig kväll vi hade igår! :) Synd bara att Erik Saade inte vann. För en gångs skull så tyckte jag verkligen att Sverige hade det bästa bidraget. Men men om jag förstått rätt så kommer inte Sverige att behöva kvala nästa år, så tack för det Erik! :)

Våra fina barn är och badar med Ewa och Jessica. (farmor & faster) Jag har läst lite i patientssäkerhetslagen och ska nu byta om och följa med Mattias och lira lite fotboll.

Ikväll är det VM final Sverige VS Finland. Ska halvkika lite medans jag läser lite mera lagar.

Hade tänkt klippt gräsmattan i helgen men detta regnande verkar inte vilja sluta så det får bli någon dag i veckan istället.

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0