Goddagens!

Hej hopp!

Är just nu helt ensam hemma. Mattias, Oliver, Robin, syrran och Linda är på betesläpp i Storvik. :) Själv behövde jag plugga och har nu läst en bok som heter "Förändring som tillstånd". Den är väldigt intressant och ger några små aha och just ja! Men nu har jag tröttnat efter 3 timmars malande och tar mig en paus! :)

Igår var Mattias med grabbarna på Olles och såg Sverige semi-matchen och efteråt var de och spelade bowling. Jag och barnen åkte ut till IKEA för lite mat och shopping. Blev även en sväng förbi Toys ´R Us till barnens stora förtjusning! På vägen hem så svängde vi förbi familjen Andersson-Vahlman i Sälsjön en riktig snabbis. Sen åkte jag hem och nattade gogrynen. Eller jag nattade Robin sen kom Mattias hem och nattade Oliver=läsa bok, ge godnatt puss! :) Han blev hämtad på stan av sina päron och såklart så spelade vi två Settlers omgångar. Jag och Mattias vann en varsin gång. Herregud om jag nu bloggar oftare så vågar jag nästan inte skriva ut hur ofta vi spelar Settlers med dem för ni kommer tro att vi blitt skvatt galna! ;) Vi har iaf en turnering att den som kommer först till 50 vinster är bäst! Jag ligger ganska bra till nu med 35 vinster och Mattias mamma ligger tvåa med 31 vinster... Shit bara det är 66 spelade omgångar...

Ikväll så ska vi iaf hem till våra kära vänner Billy och Anna. Det bjuds på middag och sen är det melodifestival och annat gotta som gäller. Har blivit en årlig tradition som inte varit planerad, det har liksom bara blivit så att vi hamnat hos dem när det är melodifestivalen. Ska bli väldigt roligt iaf!

Nu kom familjen hem! ♥

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Kul att du bloggar igen!! Har tålmodigt kollat in din blogga varje dag sen du skrev senast (fast jag får ju uppdatering via telefonen också ;P) och nu äntligen har du börjat igen =) Tycker att du kan pallra dig hit nån kväll så vi kan sitta (utan barn) och snacka en massa skit =D Puss på dig finaste Sara! <3

2011-05-14 @ 18:50:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0