Inte igår

Hahaha ja det var inte igår jag skrev något precis. Å massa har hänt sen sist såklart!

* Familjen har spenderat två veckor i Thailand.
* Jag och Mattias har varit på medelhavskryssning med vänner.
* Robin har fyllt 2 år!
* Oliver har fyllt 6 år!
* Oliver har tappat 2 framtänder. :)
* Jag har haft min första praktik i skolan.
* Umgåtts med fina vänner.
* Jag har börjat att spela korpfotboll med Jäntornas FK. Å vi är grymma!!!
* Å så ska jag bli moster i november!!! ♥

Idag händer det inget spännande direkt. Ska till skolan på föreläsning och sen ska jag hjälpa min kusin (som också börjat att läsa till sjuksköterska) och en klasskompis till henne med läkemedelsräkning.
Eventuellt så ska jag hämta pojkarnas nya tapeter med. Oliver tejpade med en massa tejp upp 14st teckningar på sitt rum! Jättegulligt men det blev inte så vackert på de nuvarande tapeterna som suttit i knappt 3år.... Busunge! :)

Jaja ska fixa till mig lite nu! Ska försöka blogga mer också. :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0