Lagar

Hejsan!

Har haft examinations seminarium i lagar i skolan idag. Gick bra så nu har jag inget förrän nästa tisdag. :) Ska bara läsa lite mer i boken senare. Känns bra nu fast en aning segt att motivera sig.

Har så mycket jag vill göra hemma men inte riktigt ro att göra det innan skolan tar sommarlov! Men känner jag mig själv rätt så har jag väl lyckats att påbörja något projekt i veckan...hahaha

Iväll blir det iaf lite spel med tjejerna. Roligt!!! :) tycker om att vara med mina tjejer ja!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Kul att seminariet gick bra =) Hade tänkt ringa dig ikväll men om du är upptagen så struntar jag väl i det då.

2011-05-16 @ 18:55:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0