Morsdag

Gröna Lund är såååå roligt! Vi hade det kanon i fredags i underbart sällskap. :)

Igår (lördag) hade vi det mysigt lugnt hemma, på kvällen bar det av till Anna W. på en super tjejkväll då fina hade fyllt år. Tack Anna och alla som var med! :)

Imorse gjorde Oliver frukostbricka på sängen åt mig. Han hade även ritat två teckningar och klippt ut en lego clown ur en tidning till mig. Älskar mina gohjärtan över allt annat! ♥ Röda rosor fick jag med. :)

Vill avsluta med att gratta min underbara mamma på morsdag. Du är en klok, snäll, omtänksam och underbar människa mamma. Älskar dig och du är min förebild! ♥

Hej Då!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är du också sara en UNDERBAR mamma och förebild för era barn

2011-06-01 @ 23:24:55
Postat av: annelie

Det är du också en underbar mor och förebild till era barn

2011-06-01 @ 23:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0